Jobbardag!

Hej era gamla tjofräsare! Nu e det lördag, och för vissa människor innebär det vila och mysiga familjeaktiviteter, men för mig innebär det att klä mig i blågula kläder, ta på stenansiktet och spjutarmbågarna och bege mig till Nordens största turistattraktion! Å nej, jag ska inte provspela för HV71 utan jag ska åka till jobbet....Kul som attan! Kanske inte, men det ska faktiskt bli kul att få göra nåt idag, jag har suttit inne i för många dagar nu, man blir allt lite rastlös!

Gårdagskvällen var lugn. Lagade lite mat, kollade på "step-brothers", helt okej, ganska överdriven fredagsunderhållning kanske, men det funkade. Efter det blev jag trött och gick och la mig! Så mycket kul har hänt här...? Jag får gå och göra i ordning mig inför arbetet nu så hörs vi senare!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0