Ja just det...

Jag skrev ju om detdär med Liseberg också....Jag kom på att detta är det enda stället jag måste förklara vad som händer i mitt liv. För mina kompisar berättar jag ju inget för att slippa undan skammen som de projicerar på mig när ingenting går som jag planerat. Men i alla fall, jag lade fram mitt förslag och fick svaret; "Njaee men alltså, kan vi inte åka dit när vi fått lön i oktober?" Ehhhh va?! Lön i oktober?!! Liseberg är fett stängt i oktober och varför just efter lönen i oktober?! Jag tror att detta var ett extremt lamt försök till bortträngning, förskjutning, undvikande, ja kalla det vad ni vill!

Igår kastade vi förresten bord (vardagsrumsbord) här för att vi inte vet vilka män/kvinnor våra respektive vänner har haft sex med! Det var både underhållande och sorgligt faktiskt... Tack för nu!

//L

Ps. Ja, jag vet ibland är jag helt omöjlig att förstå....Å dessutom fick jag med typ 38 försvarsmekanismer i ett inlägg, det ni?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0