Inlägg 450!

Inte dåligt va?! Helt sjukt vad tiden går, å fortfarande dras jag med ungefär noll läsare, haha! Helt sjukt Jag kommer aldrig att våga gå ut med min blogg. Känns som att ju längre tid det tar desto svårare blir det.

Dagen har inte bjudit på speciellt många överraskningar. Kaffedrickande hela förmiddagen och gjort klart till skolan nu i eftermiddag.... Nu funderar jag på om jag ska åka till halmstad eller inte. Känns som att klockan blivit lite för mycket nu, å i så fall lär jag ju inte va därifrån innan typ 8 ikväll...usch kan inte bestäma mig!! vi får se...

Jag går fortfarande å drar på detdär "att göra eller inte göra dilemmat" som jag skrev om här för nån vecka sen...hmm...jag kan inte bestäma mig? Men samtidigt? Livet är ETT och livet är kort! Varför inte egentligen? Fast å andra sidan så kanske man bör leva som en "bra" människa i detta livet för att tjäna nåt på det? jag vet inte vad riktigt, men det kanske är det som är meningen? Äh, skit samma jag bara svamlar! vi får väl se...

Nu ska jag fixa i ordning mig lite...för att kanske möjligtvis åka till Hstd!

Hörs senare!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0