Ibland är man sjukt effektiv!

-som idag till exempel! Jag gick upp vid 7, hällde i mig en kopp kaffe och satte igång! Jag trodde ju att jag skulle bli tvungen att sitta uppe hela natten i natt och skriva för att bli klar, men icke! Jag har redan lyckats ådstakomma 2 sidor av det jag läste i förra veckan! Problemet e nu att min lärare begränsat varje läsrapport till EN A4..så nu måste jag försöka ta bort typ hälften!! Men jag e ju typ klar sen! Asgött! Kanske man får tid att göra nåt kul idag med!? Hade ju vart nice =)

Nä, nu måste jag koka kaffe! E hade gjort genomskinligt kaffe i morse...finns det nå värre än för svagt kaffe? Usch och blä!!! Han hatar dock mitt kaffe för han tycker att det smakar tjära...Så ja, vi är väl inte överens på den punkten heller! Haha!

hörs senare!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0