"Pour some sugar on me!!"

Rubriken är låten som lätt har spelats flest gånger i helgen =)

Jaha, då va man hemma i lugnet igen! På ett sätt ganska skönt, men vi har haft jättekul! Tänk om man kunde ha det livet alltid?! Dock skulle det innebära att man skulle behövt ha asbra med pengar och inget jobb typ, och det vet vi ju alla hur bra dom två sakerna går ihop?! Nä, det hade nog inte vart kul i längden. Jag saknar faktiskt nästan jobbet lite idag. Va nära att ringa och kolla om jag kunde jobba i morrn, men efter ungefär 2 sekunder så övergav jag den tanken....hehe....SÅ kul e det inte?!

Det har ju hänt massor i helgen, men för att sammanfatta det i ett blogginlägg får man ju korta ner det en del ;) fredagen, lördagen och söndagen var utekvällar! Fredagen va ganska lugn, med "Raw" och lite utgång, men det vet ni ju redan....

Lördagen va helt klart den bästa dagen i helgen, mest folk och vi va som piggast! I lördags va även jag och Kocken inne i gamla stan. Gick i affärer och va och fikade och så...Jättemysigt faktiskt.  Jag har aldrig gillat Sthlm som stad så, men gamla stan gav mig ett annat ansikte på stan, så det va kul! I lördags kväll va vi även på ett ställe som ingen av oss vart på innan. "Garbos" ute i Sundbyberg. Förväntningarna va väl "sådär" efter att vi hade hört att det var "bonnigt", "köttmarknad" och väldigt låg ålder på folket. MEN allt detta va bara rent skitsnack för det va ett riktigt grymt ställe! 2 våningar och 4 dansgolv med helt olika musik och riktigt härligt folk. Blandade åldrar och sort på folk. Hade SÅ jäkla kul! Vid halv 4 drog vi vidare till Patricia och vi lyckades se såpass nyktra ut i dörrn så vakten släppte in oss! där dansade vi rumpan av oss till 5 och sen begav vi oss hemåt. Kommer ihåg att jag kollade på klockan när jag la huvudet på kudden och då va den 06.23....

Söndagen va lite lugnare och vi va hemma vid 4 tror jag efter "gay-night" på Patricia. I måndags åkte jag och T ut på Värmdö och fikade med en bekant till mig som bor i världens mysigaste lilla hus jättenära vattnet! Sen blev det tv, mat och godis resten av kvällen =)

Hörs senare!

Puss//L


Kommentarer
Postat av: D

Va i helv... BILDER??? Jag tappar mina ögon. Äntligen lite att titta på och inte bara text... text...ja just ja, TEXT!



Kan slå vad om att hon den kortklippta är 100% lesbisk

2009-09-30 @ 20:34:53
Postat av: L

D: Jaa nu blev du förvånad va?!! Mmm, när man minst anar det så slår hon till! ;) Nä, hon e inte lesbisk, bra lite bi...haha! Men hon är förlovad sen sex år tillbaks med en man! Faktiskt!

2009-10-01 @ 09:52:19
Postat av: D

Då var jag inte helt ut och cyklade i alla fall då... det lyser genom som fan

2009-10-01 @ 17:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0