Helgen går fort....

-å en jäkla tur e väl det! Har ju gjort av två av arbetsdagarna nu i alla fall! Bara idag kvar och det handlar om 6 timmar så förhoppningsvis ska det gå fort! Fredag och lördag har gått SÅ långsamt för där har varit total öken på jobbet!! Tråkigare än nånsin! Men nu ser vi fram emot nästa helg då jag är ledig fredag och lördag, då blir det nåt kul hoppas vi! A fyller år på fredag så vi får väl se om hon vill bli firad...

Åh! Köpte Takidas nya skiva igår. Har aldrig gillat Takida, förstod aldrig den där "Curly Sue" hysterin som vart för ett tag sen, men den nya skivan!! Första gången jag hörde litegrann på reklamen så tänkte jag att "fan detta verkar ju bra!" Letade upp den på Spotify och det var ju ASbra! Så nu går den varm i min stereo! Säga vad man vill, men det är lite kul att köpa skivor?! Spotify är värd sin vikt i guld, men det är nåt speciellt med att köpa skivan faktiskt! Händer sällan, men när nåt e riktigt bra så gör jag det =)

Vet ni, att annars har det inte hänt nånting! Somnade typ klockan 23 igår kväll. Hade sett fram emot att se "Stockholm Boogie" på 5:an för jag har velat se den jättelänge, men självklart somnade jag ifrån den! Ovanligt liksom?! Jag är förvånad att jag lyckades se hela "män som hatar kvinnor" härom kvällen?! Den va för övrigt bra, men jag tyckte inte den va så hysteriskt bra som alla andra verkar tycka...

Nu känner jag mig sådär glad! Moneybrother turnerar i höst så det blir Gbg och Moneybrother i oktober...men det kanske jag skrev? Å nu blir jag mer och mer sugen på Takida i Gbg i november faktiskt! KUL! Har ju inga Springsteen-spelningar inbokat så då måste man ju ersätta med nåt annat! =)

Hörs ikväll eller i morrn!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0