Hejsan hoppsan!

Då va det torsdag och snart helg! Dock inte nån rolig helg för mig då jag jobbar fredag, lördag och söndag! Men men, jag ska väl överleva det också. Jag har ju nästa helg att se fram emot då jag och Kocken kör till sthlm! Vi åker fredag morgon och kör hem på tisdagen tror jag. Ska bli jättekul! Vi har massa roligt inplanerat, och Kocken e dessutom värsta Stockholms-kännaren å det är ju kul! Älskar att va ute och road-trippa! E så mysigt att bara köra bil, pausa när man känner för, lyssna på musik...jaa, slappa helt enkelt! Det e därför jag alltid väljer vägarna genom skogen när jag ska köra uppåt! Man ser mycket mer, motorvägen e ju inge kul att åka runt på?! Vi ska köra min lilla mini-bil upp, får väl hoppas att den håller, haha! Den kommer troligen att passera 25 000 mil under Sthlm's helgen! Helt sjukt att den lilla, och relativt nya bilen gått så långt!

Sen sist har det inte hänt så mycket...eller jag va ju i skolan hela dagen igår. Va jättekul! Vi hade en KBT psykolog hos oss som föreläste om just KBT och det va verkligen jätteintressant! Men jag va hemma ifrån plugget halv tio så mycket mer hände ju inte... Ganska skönt att ha kvälls/eftermiddags undervisning faktiskt!

Idag har jag ingenting planerat what so ever....Skönt på ett sätt, men jag blir ju alltid rastlös!! Jag ska gå och ta en dusch nu i alla fall så får vi se vad dagen erbjuder efter det! Hörs senare!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0