Hej IGEN!

Nu märks det att saker och ting börjar bli som vanligt igen! Jag sitter hemma och pluggar och försöker komma på alla möjliga undanflykter till att slippa! Det gynnar bloggen! Vet inte när jag sist hann med 3 inlägg på en dag....Har för övrigt roat mig med att göra quiz om mig själv på Facebook. Ego-tripp, haha! Men jag kan ju aldrig hålla mig seriös när det gäller sånt, så det e inte konstigt mina stackars vänner inte svarar rätt! AK, du visste ju i alla fall att jag blivit utslängd från krogen och att jag får dåligt samvete av efterfester, haha! Du känner till de viktiga sakerna om mig! ;)

Nu ska jag åka till Kocken och fika lite. Gud va jag längtat efter att få göra nåt kul! De sista dagarna har vart en lång tråk-dimma....men nu har jag mailat in mitt arbete till läraren och är fri resten av dagen! Lovely! Jag hade egentligen planerat att skriva ett inlägg om de enormt snygga tandborstarna jag köpte innan! Intressant va?! Men nu va det så att batterierna i kameran va slut så det kommer senare. Nu kommer ni allt vänta me spänning va? Nä, men seriöst; jag är en stolt  medborgare av det hysteriska konsument-samhället! Jag faller för ALLT! Man hade lätt kunnat sälja älg-bajs till mig om det hade "gått på reklamen" eller va snyggt/funktionellt på nåt annat sätt! För idag köpte jag som sagt specialdesignade tandborstar till mig och E ifrån Jordan....60 spänn som jag kunde lagt på nåt annat kanske, men nu  blev det tandborstar! Ni ska få se sen...Grymt fina e dom!

Nä, seriöst jag ska lägga av att sitta här och prata dynga ocg åka iväg och tracka Kocken istället...

Puss på er!
//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0