Hej då!

Hinner med ett hejdå-inlägg innan jag åker... Ska köra och köpa frukost till mig och M alldeles strax... Har gjort mig i ordning och e klar nu i alla fall. Fattar inte vad jag gör på mornarna!? Jag går upp två och en halv timma innan jag behöver åka, jag tycker att jag är sysselsatt hela tiden, och då känner jag människor som går upp typ en halvtimma innan dom ska åka nånstans! Hur gör man?! Men men, jag gillar ju morgonen, så det kanske är därför jag drar ut på den så länge som möjligt...

Skitväder ute idag! Jag tycker denna årstiden är så jobbig för man vet aldrig vad man ska ha på sig! Det e för varmt för jacka tycker jag (jag tycker iofs det även när det är 5 plusgrader), för varmt för sockar, men för kallt för sandaler och kortärmat?! Lättare när det är riktigt varmt eller riktigt kallt...

Åhhh vad jag längtar till helgen! Jag börjar bli överladdad igen känner jag. Ska försöka dra ner mina förväntningar annars blir man bara besviken! MEN skoj ska vi ha! Får bara försöka hålla partynivån någorlunda jämn...Risken med oss e att vi kör på som fasen på fredag och sen ligger som tre döingar fram till söndag, haha! Det är väl det enda negativa med att ställena stänger fem! Jag går ju aldrig hem! ;)

Nu ska jag åka! Vi hörs kanske ikväll!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0