Gooooo' morron!

Så ja, då va man uppe igen! Jag känner mig som en 85-årig tant varje morgon när jag ska gå upp, men lite kaffe och lite stretching gör sitt! Bukar köra lite böj-övningar på köksstolen vid fläkten! Haha! Nä, det brukar jag väl kanske inte...men fy faan vilken hemsk säng jag har!! Jag känner mig som hundra bast när jag vaknar! Jag får ju knäcka ryggen rak efter att ha sovit i den i några timmar, nacken sitter bak och fram och andra kroppsdelar är bara bortdomnade! Fy för faan va hemskt det är!

Nu ska jag försöka göra klart min läsrapport, eller kanske inte just nu, men under dagen. AK kommer å dricker kaffe med, vilket alltid är trevligt. Igår gjorde jag ju INGENTING! Satt hemma och pluggade hela dagen, sen va jag tvungen att dra med mig E och handla för att det skulle hända nåt!

Jo, förresten. Jag trodde mig ha värsta bra tv-schemat igår kväll! Jag skulle ju som ni vet se Roast, vilket va asbra! Sen skulle jag även se "Svenska Hollywood-fruar"....Ja....Jag vet inte vad jag hade förväntat mig egentligen. Men efter att ha sett det så har jag nu färgat håret svart, ansökt om medborgarskap i Lettland och tänker fortsätta att va tjock! Jag tänker INTE förknippas med de där blonda, lobotomerade helveteskapen, för detdär programet va något av det pinsamaste jag sett i hela mitt liv!! Jag gick runt här i slutet av programet och letade efter om vi hade nåt starkt hemma jag kunde dricka för jag höll på att få en hjärnblödning! Paul Ankas fru är den första individ som jag nånsin känt att jag skulle vilja tortera litegrann...Herregud!!! Såg ni inte spektaklet igår kväll så gå ut på Aftonbladet och kolla! Att dom inte kunde välja snygga och smarta och framgångsrika svenska kvinnor att visa? Men det är väl en omöjlighet att hitta förmodar jag? Är det detdär som krävs för att bli rich and famous i USA, nä då stannar jag mer än gärna hemma! -i Lettland alltså, för "Svensk? Ehh nej då! Klart jag inte e!!"

Vi hörs...
//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0