Godnatt-inlägg

Tjohej!

Jag e på gott humör just nu...har hittat massor med ny musik! Bruce har till och med fått vila i två dagar nu, tro det eller ej? E nog första gången på 2 år som jag inte lyssnat på Springsteen!? Eller nä, inte riktigt men musiken i detta hem är ju ganska enformig!? Men Takida har gått varm här och nu Daughtry. Hörde låten "No surprise" på radion i morse å sen dess har jag lyssnat massa gånger! Den har en helt underbar video med, men den gick inte att infoga i bloggen så det fick va....

En konstig fråga.... Om man vill göra nånting som man vet kanske kan äventyra massa annat ska man ändå göra det då? Skum och mycket luddig fråga och jag kommer nog inte förtydliga mig mer, men ändå...2009 har ju varit möjligheternas år för mig och nu står ännu en möjlighet inför dörren som jag inte vet hur jag ska göra med...Ska jag skita i det och aldrig få reda på vad som hade hänt eller ska jag ta chansen och kanske riskera massa annat? Vet att ingen annan än jag kan svara på den frågan, men jag va ändå bara tvungen att ventilera lite....

Å nåt annat kul! Roast på Berns som hade premiär nu ikväll på 5:an!!! Herregud va kul! Ett program helt i min smak!! AK, jag hoppas du inte missade det! Du borde tyckt att det va sanslöst kul! Vår humor brukar ju synka rätt bra (för vem annars skrattar åt utvecklingsstörda i hjälm i en kvart liksom!?) Hahaha! Sjukt roligt va det programet i alla fall och jag kommer lätt att följa det kommande måndagar!

Näpp nu e det dags för sängen, för jobbet kallar 11-20 i morrn! Pöss på er!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0