Då va're måndag igen!

-Å uppe me tuppen e man som alltid! Jag är sjukt ledig denna veckan! Hur gött som helst! Jag jobbar inte innan fredag och jag är i skolan onsdag kväll mellan 16-20. Helt okej faktiskt. Visst, jag måste ju plugga, men i jämförelse med att sitta på jobbet så är ju det semester!

Helt okej helg faktiskt! Igår jobbade jag ju, och åkte sen direkt hem till mamsen på middag. En underbar lyx vi har att alltid kunna åka hem dit på söndag-kvällar och äta middag! Det e ju det bästa när man slipper fixa sånt själv! Åkte sen hem och tittade på film; "Under Toscanas sol" blev det för det va den som gick på tv. Ganska händelselös film, men ändå SÅ bra! Fattar inte vad det var riktigt! Det hände inte så mycket, och det va ingen "typisk" kärleksfilm heller, men ändå så satt jag där och lipade i slutet! E tyckte med att den va skitbra och han brukar ju knappast gilla sånt som inte innehåller action eller mord på nåt sätt =/. Känns som att den va så skickligt gjord! Alltså, en massa möten mellan massa olika sorts människor som blev så....Ja, som sagt svårt att förklara, bra va den i alla fall!

Nu ska jag sätta igång och läsa alldeles strax, så jag lär väl höra av mig under dagen =)


Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0