Åka å jobba....

Å gud va sugen man är på det då? Inte så.... Men men, det är en dag! Det ska jag nog orka med. Sen e jag ju ledig ifrån jobbet 4 dagar igen så det funkar!

Har varit en helt okej helg. Jag och V gick till Kocken igår och sen en sväng på stan. Helt okej! MEN det är ju så att vissa (dvs jag) inte kan visa mig nånstans utan att det blir fel? Jag menar; Jag BOR på dansgolvet, jag går endast därifrån för att gå ut och ta en cigg nångång i mellan åt. Jag dricker inte speciellt ofta ute. Nu fredag och lördag så har jag druckit = Ingenting, på krogen. Men ändå!! "Jag borde ju faktiskt stanna hemma hos min sambo..." Ja, visst är det väl bäst så. Vill man leva efter gamla stenåldersvärderingar så kanske jag aldrig borde lämna lägenheten alls?! Jag blir så jävla trött! Igår blev jag påhoppad som faan ute, jag skötte det jävligt snyggt, jag hade 2 kompisar som kunde intyga att jag inte ens så mycket som reagerade på vad idioten gjorde! Asjobbigt va det för jag är inte en person som brukar hålla tyst vid påhopp...Kommer i alla fall hem och försöker söka stöd hos min sambo som trots allt är min sambo sen 8 år...Vad händer då tror ni?! Nä e man så jävla dum och desperat som jag är som måste gå ut och visa mig varje helg får jag ju faktiskt stå ut med att folk tycker illa om mig och snackar skit?! Det är ju liksom mitt eget fel...Mmm, okej tack för den liksom?! Så vill man gå ut med sina tjejkompisar och dansa så får man liksom förnedring och dålig behandling på köpet? Okej, kul! Jag visste inte detta, hade jag vetat det så hade jag väl kanske stannat hemma....ÅHHHHHH förbannade idioter det finns!

Ja ja, förutom detta så har det vart en jättetrevlig helg! Nu går vi tillbaks till vardagen igen...=) Håll tummarna för att min arbetsdag går fort nu!

Puss//L


Kommentarer
Postat av: Daniel

Muhaha videoblogg + misstag =)

2009-09-13 @ 18:22:51
URL: http://dannemannen.dyndns.org
Postat av: L

Ska absolut kolla!! Jag älskar ju videoblogg, speciellt misstag ;-)

2009-09-13 @ 20:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0