6 september 2009

Hej vänner....

Jobbarhelgen är slut!!!! Underbart, å jag jobbar inte i morgon! Pluggar gör jag iofs, en jävla massa till och med, men till Ullared skall jag inte och bara det är ju värt att fira! En positiv grej med att det har vart så lite att göra på jobbet e att min chef kom med ett jäkla bra förslag igår. Jag får göra skolarbete på arbetstid! Iom att jag gjort mina undersökningar på jobbet och skall hålla en redovisning där av resultatet av min uppsats så får jag förbereda detta på arbetstid! Hur bra e inte det då? Det finns ju liksom inge tråkigare än att bara gå runt på det jävla stället och göra ingenting, men nu kan jag packa med mig skolgrejerna så slår man två flugor i en smäll!? Betalda studier! Underbart! =)

Det har faktiskt vart en sjukt tråkig helg! Har ju nästan bara jobbat, och sen har vi haft "kvalitetstid" här hemma...mmmm mysigt! Å ni som känner mig anar säkert ironin!? Haha! Jag längtar till nästa helg redan! Eller jo, besöket hos dig AK i fredags va ju trevligt, det "festligaste" som har hänt denna helgen! Haha!

Nä, jag hör av mig i morrn igen. Ska fortsätta kolla på "A lot like love". Ogillar verkligen Ashton Kutcher! Fattar inte vad som e kul och snyggt med han? Jag får fråga Demi Moore helt enkelt...Jag tycker hon skulle stannat hos Bruce Willis! Han va fan hetare än den där fjanten! Men som sagt, ska fortsätta kolla film nu. "Kort historia lång som man brukar säga...." ;-)

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0