090911

Japp! Elfte september idag och självklart så tänker man tillbaks på år 2001... Minnena av den morgonen sitter som etsade i mitt minne. Hur lång tid det verkligen tog innan man fattade att flygplanen verkligen flög IN I WTC... Konstigt hur en känsla av något kan dröja sig kvar i så många år? Men men...jag har ju mina teorier och åsikter om "terror-attackerna" men dom ska jag inte börja diskutera här... Nu när vi ägnat de tusen amerikanerna en tanke så ägnar vi de miljontals människor som dör av svält och NATO-attacker varje år en tanke också...

NU glömmer vi allt tråkigt och koncentrerar oss på allt roligt! Exemeplvis att jag firar helg nu! I hela två dagar! Tjohoo! Asskönt! Jag har haft 8 dagar i rad nu me skola och jobb så det är rätt skönt att va ledig faktiskt. Jag somnade halv tio igår kväll så jag vaknade av mig själv kvart över sex i morse... Men jag har ju hela dagen inplanerad så det va lika bra att komma upp i tid. Nu vid 9 ska jag åka och sola, jag ska till systemet efter det, va hos S klockan elva, M kommer hit klockan ett, V klockan sex och sen ska vi va hos A klockan sju. Haha! Vad gillar ni mitt schema? PLUS att jag faktiskt hunnit städa nu på morgonen! Helt otroligt driftig faktiskt om jag får säga det själv... ;-) Jag blev dock kallad både efterbliven, onormal och störd av min vänliga sambo när jag satt här och pimplade kaffe halv sju på morgonen på min lediga dag!

Jag känner att jag har lite "overload" idag...inte bra! Jag är överladdad efter att ha längtat till helgen så länge nu, och risken e att det inte blir bra då...Speciellt om man ska dricka och ge sig ut. Men men, så länge E stannar hemma och ger fan i att störa mina nerver så ska det nog gå bra. Att ha han hängande blängandes i ett hörn funkar aldrig direkt bra för att upprätthålla ett stabilt humör!? Näpp nu ska jag dammsuga och torka golven innan solariet!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0