090909

Shit alltså vad dagarna går fort! Det e snart helg igen och jag tyckte nyss att det va måndag! Sjukt...Denna dagen bara flög iväg! Jag åkte ju hemifrån vid 09 och kom hem vid halv 8 typ. Fattar inte vart timmarna tog vägen? Det gick bra i skolan dock. En av oss fattades idag så vi va en rejäl grupp på hela 4 personer idag! Haha, sjukt stor klass!

Imorrn e det min sista jobbardag innan helgen, och jag kan knappast beskriva hur skönt det känns! Jag ska verkligen bara slappa fredag och lördag. Träffa massa kompisar och ha det gött...städa lite med kanske, det kan behövas! Jag har lagt till med såna lata tendenser denna sommaren! Har inte gjort ett skit på hemma-fronten faktiskt!

Annars har jag faktiskt inget kul att berätta! Alls! Vad som händer mig och vilka jag träffar i skolan är väl föga intressant för någon egentligen =) Nu blir det slapp i soffan fram tills sängen kallar....Hörs i morrn!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0