Visst är det underbart när en ny vecka startar?!

Jag är nog en av de få människorna som verkligen älskar måndagar! Eller nja, jag kanske inte tyckte så jättemycket om dom när jag jobbade, men nu när jag är 100% ledig på måndagar så tycker jag dom e toppen! Man har lagt veckan innan och helgen bakom sig och en helt ny vecka, med nya möjligheter, överraskningar och annat trams närmar sig! Härlig känsla tycker jag! Ungefär samma anledning till att jag gillar morgonen tror jag...

Gårdagen var relativt händelselös faktiskt. Jag jobbade, va hos mamma och käkade, kom hem, kolla en film (Evan den allsmäktige), och gick och nanade...Roligare än så blidde det inte! Nu har jag precis avslutat måndags-skvallret med AK och druckit massa med kaffe! Trevligt som alltid, inga konstigheter där inte ;)

Resten av dagen måste tyvärr spenderas i skolböckerna. Hade önskat att jag kunde spendera den annorlunda, men så blir det inte! Har en inlämningsuppgift som ska vara klar onsdag, och gör jag så mycket som möjligt idag så får jag mer tid över till roliga saker i morrn! Ni lär väl märka på antalet blogg-inlägg hur aktiv jag är med skolan. Ju fler blogg-inlägg desto mindre skola helt enkelt! Ni kommer nog även få se för, respektive -efter bilder på min nya hårfärg i slutet av dagen om jag hinner med att färga vill säga....

Å sen! Jag tycker ni som e här och läser kan vara lite mer aktiva med kommentarerna! Det är ju knappast så att man träder in i och lämnar en blogg oregistrerad!? ;)

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0