Veckan i bilder....

Nä! Den rubriken va väl ändå för bra för att va sann....Men jag tänkte infoga lite bilder som jag uppenbarligen tagit för att jag upplever nåt ögonblick som intressant. Eller nåt! Många säger till mig; "du tar faan kort på ALLT!" Å ja, det gör jag nog =)

Nedan har ni bilder på mitt hår: Jag väljer att visa dessa för att detta är hårbotten!! Topparna är fortfarande tråkigt grå, å jag vet inte vad jag ska göra åt saken =)

 Hår, före-bild   Hår, efter-bild

Ja, som ni ser lite fräschare och lite mörkare...MEN, för att denna fräscha hårfärg skulle få representera hela mitt huvud så hade jag behövt klippa av mig håret i längd pottfrilla ungefär, och det e ingenting jag e sugen på!

En annan rolig grej jag tog kort på idag är mina katters behov av att alltid vara där jag är!! Dom har lärt sig vid detta laget att PÅ en skolbok, I kollegieblocket och PÅ datorn är strikt förbjudet för att jag får en mindre slaganfall till slut....Den lille katten beslutade sig därför att ta plats på ett ställe där han e "med" men ändå inte ivägen.... Hahaha!



Jag tror jag har petat på hans lilla tass 50 gånger nu...till slut beslöt jag mig för att minska ner "dokumentet" jag skrev i för att slippa störas av hans lilla kattfot....

Till slut vill jag bara dokumentera att jag gick ut, ja utanför dörren alltså, i en outfit jag lovade mig själv typ 2006 att jag aldrig aldrig skulle...Jo då, jag hade på mig leggins, stövlar och kofta till skolan häromdagen. Å gud va konstigt det kändes!!

Detta är ett personlighetsdrag hos mig..Att alltid motsätta mig allt nytt! Det kanske också är anledningen till att jag skaffade DVD först 2007....När alla andra haft det i 10 år! Samma med platt-tv. Har alltid vart värsta motståndaren!! ALDRIG! Men nu...Nu börjar jag kanske fundera på att man kanske skulle ha en...Nä, vi får se! Haha! Omoderniteten personifierad!

Så nu ska jag fortsätta va effektiv en stund! Känns så bra!! =)

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0