Varning för gnäll!

Jag håller på att bli knäpp! Jag ska försöka att inte lämna ut personen i fråga som detta inlägg egentligen handlar om, men jag håller på att bli galen på riktigt!

Finns det nåt värre när du försöker hjälpa en vän som är....ja, jag vetti faan vad jag ska kalla det?! Först får man skit för att man inte hjälper till å sen när man försöker finnas där så får man i vilket fall som helst bara skit! Visst, jag ska väl inte kasta sten i glashus, men det känns som att det får finnas gränser på hur trångsynt man är? Fattar inte människor att man tillslut får stå ensam om man inte kan bete sig normalt? Nästa gång så kommer jag skita i vilket!! Jag fattar att personen mår dåligt, men för dens sakens skull så slutar ju inte jorden att snurra... Man måste trots allt förstå att andra människor lever som vanligt och håller inte andan för att du själv mår skit! Tyvärr är det den hårda verkligheten och för mig är det ruskigt omoget att inte kunna förstå detta...*frustrerad*

Ja ja, färdigtklagat...Min dag har varit lugn, men bra. Skolan va toppen! Känns verkligen som att denna kursen kommer att ge mig massor... Kanske är önsketänkande, men det känns som att man utvecklas massor efter varje vecka! Är otroligt stimulerande och man önskar att man hade haft ännu mer tid att lägga på utbildningen. Kul!!

I morrn är det torsdag, vilket innebär att jag jobbar 10-19, och sen är jag ledig fredag och lördag! Ni vet ju hur efterlängtad denna ledigheten är? Det är väl det enda negativa med att jobba helger och försöka sköta skolan på veckodagar. Plus då att man jobbar vissa vardagar oxå! Ibland blir vissa perioder av jobb och skola så långa, utan uppehåll liksom och det är lite halvjobbigt. Inte övermäktigt på nåt sätt, men man känner ändå att det hade vart jäkligt skönt att få sova utan att väckarklockan ringer nån dag =)

Jag kommer inte på nåt spännande att blogga om just nu så detta får bli slutet på detta inlägg.

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0