Varför ska alla dagar gå så sjuuuukt fort?!

-blir knäpp när dagarna bara försvinner! Tycker inte att jag hunnit göra så mycket idag å ändå är klockan halv sex. Sanslöst! Jag har vart en stund hemma hos M och fikat. Hon och bebisen va lite förkylda så jag hoppas att jag inte drog med mig nån bacill hem...Va sen hos mamms för att önska trevlig resa och så vidare...*suck* hade ju inte skadat med lite italiensk sol såhär på höstkanten...men men, den där solen kan jag nog se mig om i stjärnorna efter!

Ikväll har jag inga vidare seriösa planer. Ska hjälpa brorsan att skriva ett CV. Blir väl sådär kul! Jag har ju inte ens ordning och struktur på mitt eget liv osså ska man hjälpa andra...Men det e ju klart att man ställer upp. Som alltid! Sen blir det bara att ladda inför en fullspäckad helg på jobbet! Lär bli en del att göra, så jag ser fram emot att jobba, äta och sova helt enkelt....Får se om jag bloggar lite senare!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0