Vadå?!

Öppnade som vanligt min lyckokaka.... Å där stod:

"There is still time for you to choose a different path..."

Men vaddå en annan väg? Vad ska jag ändra på? Bli snäll? Bli smal? Bli optimist? Hmm, nu blir jag orolig för min framtid här...Haha! Nä det blir jag inte! Men jag funderar alltid lite extra på det som står, även om jag vet att det inte innebär nåt! Det är ju trots allt ganska intressanta meddelanden som kommer upp och även om de inte betyder nåt så ger de dig nåt intressant att tänka på å det är ju alltid trevligt...

Mitt korta horoskop talade väl i alla fall sitt tydliga språk, där stod:



"Reassert yourself! Remind people you are capable of running your own life."

Jo tack det ska jag nog påminna dom om...om dom nu inte redan fattat det....

Puss//L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0