Tjoa!

Idol e slut, å jisses va nära det va att Eddie fick åka hem!? Fast jag e ju så dum, jag vill att han ska va kvar endast för att han e snygg! Haha! Men nåt måste man ju ha å kolla på juh! Karolina gillade jag inge vidare faktiskt så det va helt okej för mig att hon åkte...

Dagen har annars vart bra faktiskt! Va hos S och fikade som planerat. Tog även svängen förbi M's hus och tittade lite. Jättefint faktiskt! Blev mest avis på den egna trädgården. Det är alltis det som känns mest för mig när folk köper hus...Jag vill också ha en egen trädgård!!! Efter det har vi bara tagit det lugnt faktiskt. Varit å handlat, kollat Idol och nu är det "Fast and the furios" som gäller...Vin D har gjort sig besväret att besöka min tv-ruta och det är ju aldrig fel ;)

Alltid på hösten får jag för mig att klippa av mig håret! Vetti tusan varför?! E väl det att man behöver nåt nytt kanske? Jag vågar aldrig, men tanken slår mig varje höst! Nu menar jag inte kortkort, utan kanske en längre page...Hmm...jag kommer ju aldrig att våga, men det hade vart kul att testa? Vi får väl se... =)

Näpp nu e Vin tillbaks så jag får gå å göra honom sällskap.

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0