Tisdag...

Så då va man vaken! Tyvärr väcktes jag tidigt idag av telefonen. Det va en av mina klasskompisar. Jag sa att jag inte kommer idag, så dom ställde också in! Hmpf! Tydligen så är det "bättre om vi gör detta ihop". Jaha, vissa gånger passar det, andra inte....*suck*

Jag ska inte göra nånting idag! Ska färga håret va min tanke... Ska göra färdigt min inlämningsuppgift också, å sen ska jag åka ner till Kocken ikväll. Sitta där och fortsätta tycka synd om mig själv...Nä, jag ska försöka undvika det, vi ska nog planera lite inför den tema/julfesten vi planerar att ha. Just nu är man ju sådär sugen, men det kan nog bli roligt kanske?! Vi får väl se...

Bloggar om en stund istället, har ingenting att tillföra nu...

Puss//L


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

hahaha så dom ställde in!!!Ja då klarade dom tydligen in det utan dig...måste kännas kul!!Hahahaha

2009-10-13 @ 09:51:28
Postat av: L

Ja faktiskt...men samtidigt tråkigt för dom att dom måste stärka min syn på deras inkompetens ÄNNU mer...muppar!

2009-10-13 @ 11:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0