Tisdag 6 oktober 2009

Precis nu när jag skrev dagens datum så kom jag på att jag har namnsdag idag! Jennie heter jag ju i andranamn! Grattis till mig! Mmm, tack ;)

Idag är det dags att jobba lite igen. Hade behövt mer än en dag ledigt känner jag, men va fan! Det går! Jag jobbar 11-20 idag, en ganska lång dag med andra ord, och jag börjar bli lite bortskämd med mina glidartider så 11-20 känns lite jobbigt, men jag kommer nog som sagt att överleva tror jag!

Förövrigt har jag ingenting att skriva om. Hade ju sånt bloggrace igår så jag tog väl ut all min energi på en dag? Jag tänker helt enkelt åka till jobbet, hoppas på att det händer nåt kul och komma hem och blogga om det ikväll.

Ha en toppendag!
Puss//L


Kommentarer
Postat av: Louise

Hehehe, ja det skulle ju inte vara så trevligt om ens föräldrar faktiskt fick veta hur man var som barn.



Men när barnen är så pass unga som dom är idag och deras beteende mot våld har ökat och blivit mer aggressivt så måste något göras.



Sen är ju barnen under 15 år, så och även dom måste lära sig att deras beteende inte är okej.



Puss

2009-10-06 @ 11:08:40
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: thaikalle

Gillar din blogg kommer att titta in då och då.



Har du vägarna förbi så får du hälsa på mina gulliga apor

2009-10-06 @ 14:24:15
URL: http://thaikalle.blogg.se/
Postat av: Lina

Kul att du vill kika in hos mig! Självklart ska jag besöka dig också =)

2009-10-06 @ 22:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0