Söndag 25 oktober = vintertid!

Japp idag börjar vintertiden, å gud va skönt det va att dra tillbaks klockan ett varv när man vaknade!

Gårdagen va totalt lyckad! Vi hade verkligen skittrevligt! Jag körde och va spiknykter, men i sällskap med dom tre personerna jag va med så kan man inte ha annat än kul. Vi fick för oss i ett tidigt skede på kvällen att vi skulle göra "fel saker vid fel tillfälle" under kvällens lopp, och varken Kocken, å inte minst min bror, har direkt svårt för att bjuda på sig själva. Detta resulterade i att min bror skrattade otroligt högt med en hysterisk klang vid de mest konstiga tillfällen han kunde komma på.... Typ inne på den fina restaurangen då det va knäpptyst. Inne i en buske när han gjorde sina behov...Ja, ni fattar kanske hur jävla pinsamt/ASkul detta blev! Inne på restaurangen skrattade jag så tårarna rann vill jag lova!

Moneybrother som kvällens huvudattraktion levde verkligen upp till alla förväntningar! Va verkligen kanonbra! Jag fick 2 av 3 önskelåtar så jag e nöjd =) Här kommer ett par bilder, å de som e intresserade av att se bilder ifrån hela trippen får kolla facebook!


Fick faktiskt några rätt bra bilder! =)




De flesta bilder blev som denna ovan. Lite ljusa och konstiga...



Nu ska jag åka på julmarknad! Mysigt!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0