Söndag 18 oktober 2009

Åhh finally! Bara en dag kvar av helvetes-helgen! Det va bra med folk på jobbet igår med, men jag tror inte det va riktigt lika illa som förra helgen vi jobbade...Vi kom hem ungefär halv sju så det va ju lugnt =)

Alltså jag skrattar fortfarande åt bloggen jag slrev om i förra inlägget! Vid lite närmare eftertanke så måste det vara ett skämt. Jag har läst några fler inlägg nu, och så störd kan man ju bara inte va!!? Dock så är personen bakom denna bloggen en av de smartaste ever! Hahaha! SJUKT roligt, ni måste gå in där! Ni har en lång tid av skratt framför er! Här får ni adressen igen: http://minakulor.blogg.se/index.html

Igår efter jobbet gjorde jag absolut ingenting! Käkade lite, kollade en film och gick och lade mig... Så kul hade jag! Det blir ju dock så dessa helgerna man jobbar...

ÅH sur jag blev eller?! Min lärare hade mailat mig igårkväll (lördagkväll kl 21?!) och skrivit att jag INTE behöver skriva nån läsrapport till nästa vecka, då hon tyckte att det räckte med min handledning....TACK sa jag då, för det va ju inte alls så att jag satt och nästan gjorde klart läsrapporten i torsdags på min lediga dag?! Nä, inte alls...skit! Men, men, det positiva är att jag blir ledig i morgon (TAAAACK!!) och har en halvfärdig läsrapport till nästa gång de skall lämnas in....

Nu ska jag fixa i ordning mig lite!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0