Sjukt segt blogg.se!

Blir knäpp på den här bloggen! Sidan är ju sååå seg! Tog typ en kvart att komma hit och börja skriva inlägget...

Har varit en bra, men lång dag idag! Åkte till skolan vid elva, gjorde det jag planerat, men vi va dock inte klara förrän kvart över åtta, så jag har nästan bara hunnit hem och käka. Dags för sängen strax, så dagen har verkligen gått fort!

Har väl inte hänt nåt överdrivet spännande som är värt att skriva om här direkt... Ingenting som intresserar er ändå! I morrn har jag ju som sagt första mötet och jag är jätte förväntansfull! Ska bli spännande och se om allt blir som jag tänkt mig. Det vill säga bra! =)
I övrigt blir det nog en tråkig dag i morrn. V har ju vart sjuk en tid nu och A gick hem ifrån jobbet idag IGEN, så jag är allena i kassan i morrn =( Tråk!

Nä, jag är helt tom på inspiration så jag säger god natt nu så hörs vi i morrn!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0