Premiär igår!

Ja igår gjorde jag min premiär som "studerande samtalsrådgivare" och gud va kul det var! Eller kul och kul, det är väl kanske inte roligt i den bemärkelsen att sitta och lyssna på en annan människas problem, men det kändes rätt på nåt vis! Å att det dessutom klickade mellan mig och klienten gjorde ju inte saken sämre. Visst, man sa väl vissa grejer som man kände att man kanske inte borde sagt, men jag är ju faktiskt student! Känns som att vi kan arbeta ihop i alla fall, och det känns jättebra!

Nu har den efterlängtade ledigheten startat i alla fall och jag ska strax åka upp till jobbet å handla. Idioti kan man tänka om det, men det går fan inte och handla när man jobbar. Lika bra och bara åka upp och göra det på en timma när man e ledig. Ska försöka att inte glömma plånboken idag. Det gjorde jag ju igår! Tur man har nån vän på jobbet då.... "AK, du får rädda mig!!!" Haha! Å det gjorde hon ju med snäll som hon va! Tack!

Påtal om hallon så fick jag hicka i kassan igårkväll. Jag tycker det är värt att skriva här eftersom jag på 10 års tid aldrig fått hicka i kassan innan! Det va en inte så spännande upplevelse. Det va såndär jobbig hicka med som verkligen inte gick att dölja! Ett *hick* tusentvåhundra *hick* tjugotvå och femtio *hick*.... Haha! Jag bara "oj då..." =)

Har massa kul planerat i helgen så jag ser fram emot min ledighet! Nu ska jag åka till jobbet, sen har jag lite pyssel och fikor och ta tag i! Important buisness vet ni! ;)

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0