Plugghästar och Bert-fjärt...

Oj oj oj vad jag e stolt över mig själv nu! Har färdigställt min inlämningsuppgift i stress-hantering och gjort klart läsrapporten för vecka 41! Ibland förvånas man över sig själv och sin oerhöööörda skicklighet!? Hahaha, nä skämt och sido, jag ska sluta skryta, för en hel del va ju ordbajseri, men sjukt gött att va färdig! Jag föreställde mig själv sitta här helt svettig klockan ett i natt fortfarande ofärdig! Men nu är jag ju klar och kan slappa med gott samvete framför tv'n ikväll! Skönt!



Har verkligen ingenting annat att tillägga. Jag ska ju självfallet kolla in de svenska Hollywood fruarna ikväll! Blir ju ingen rolig måndag utan irritationsmomentet/underhållningen nummer ett! Å sen blir det Roast på Berns. Ikväll ska de roasta Bert Karlsson! Hur han nu ska klara av att hålla käften och bli förnedrad i tv?! Lär inte hända!
Avslutar med en bild på söta Bert-fjärt så kanske vi hörs senare! Pöss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0