Pissed...off...

Jävla bitter-kärring man är alltså! Jag ogillar starkt att skriva såna här inlägg på bloggen, för man får lätt intrycket av att jag är schizofren när man läser efteråt...Men skit samma! Jag orkar inte ens fundera över vad jag skriver och inte skriver just nu... Jag tror jag behöver va ledig en dag eller två, för mitt humör börjar gå överstyr. Inte för att jag lägger det på nån annan (för en gångs skull), men det är inom mig jag fullkomligt kokar över... Å som jag tidigare har sagt så är agg emot allt och inget ett tecken på att man bör se till sig själv för felet ligger oftast där. Men just nu börjar jag bli sjukt trött på typ...HELA MITT LIV! Å jag kan faktiskt inte hitta felet hos mig själv! Jag tycker att jag anstränger mig fanimej hela tiden! En lista får symbolisera det som jag är sjukligt irriterad på just nu...

*Sambon som beter sig som en 12-åring på X...
*Kompisen som blivit dumpad av pojkvännen och som egentligen behöver en psykolog...NU!
*Den tjuriga mamman i övergångsåldern...-som dessutom håller på att sluta röka... *suck*
*Kompisen som blivit utsatt för otrohet. "-Nej, du är inte huvudpersonen i en såpa som resten av världen älskar att följa...koncentrera dig på att rätta till ditt liv istället för att spela superkändis och få hybris"
*Han som typ 40 bast har sett waaay för många kärleksromaner inte kan inse att han blivit äldre och underhåller sina relationer som en annan gjorde när man va 12...
*Den nyblivna mamman som hittat tillbaks till en ungdomsvän och vid 36-års ålder blivit "kär" och glömmer att det finns fler människor i omgivningen som innan hon hittade tillbaks till ungdomsvännen faktiskt betydde nåt....
*Den totalt egocentriska brorsan som tror att han kan leva och röja på utan att bry sig om nån annan, varken familj eller vänner
*Klasskompisarna Bill och Bull. 32 år gamla som beter sig som siamesiska tvillingar. Måste kännas tragiskt att aldrig nånsin kunna säga att "jag klarade detta själv..."
*Klasskompisen som jag "umgåtts" med i ca 1 år nu. Jag vet allt om henne, hon vet inte ens vad jag heter i efternamn...
*Sambon som beter sig som att han delar lya med en jävla, helvetes säck med skit! Oj, jo jag hade glömt, jag hade ju nämnt honom först...


%/)/%¤¤(=**`^!"#¤XX/¤%¤/)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det mina vänner var en fantastiskt lång svordom! Jag inser att jag antagligen kommmer att radera detta inlägg senare, men ibland är det bara så jävla skönt att få det ur sig! Tror jag måste lipa en skvätt med, sen e det bra! Jo, jag är ju en lipare innerst inne så det brukar hjälpa....

Åhhh sätt mig i ett hus långt åt helvete ute i skogen så jag kan skrika, slita mitt hår, hoppa upp och ner och slå handen in i väggen!!! Någon?! Nähä...

Jag tror jag kommer slå en busstant idag....Adjö...


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

haha va skönt jag e inte me på listan:)

2009-10-08 @ 08:10:06
Postat av: L

Nä ak du är inte med på listan...men jag håller fanimej på att bli galen!! På riktigt tror jag...? Fans helvetes skit.... Jobba idag? Eller du håller dig hemma resten av veckan?

2009-10-08 @ 08:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0