På lördag e det dags för Moneybrother!



Åh va kul det ska bli! Vi har bokat bord på Trädgårn's restaurang kl 17, och sen börjar konserten klockan 20 typ! Ska bli askul! Har velat se Moneybrother live så länge nu!! =)

Åh vet ni en annan sak?! Gissa vad jag ska göra på söndag?! Årets första jullmarknad! JAA! Mysigt! Blev helt till mig när jag fick broschyren hem i brevlådan. "Hjulehus slott"  hette det och ligger en liten bit utanför Falkenberg. Sen när jag fick se att det va redan nu i helgen; lätt att jag ska dit! Så på söndag blir det julmarknad för hela slanten! längtar verkligen till helgen, den bådar gott =) Frågade E om han ville med på nåt, men som vanligt inte....Hm! Jag kan minsann gå på julmarknad själv, så det så!

Puss å godnatt!
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0