Onsdagmorgon...

Hej på er... Jag tycker jag är sjukt aktiv i mitt bloggande, och har även haft en del besökare de senaste veckorna... typ 300% mer än vad jag brukar. ;) Tysta som möss e "ni" eller " dom" eller vad man nu ska skriva, och det får jag ju erkänna e grymt tråkigt!

Fick ett mess ifrån M kl 07.15 där det stod "kaffe klockan 8?" Kunde ju inte bli annat än glad, med tanke på vilken status mina vänskapsrelationer befinner sig i just nu. Så M e påväg hit nu =)

Det är så tråkigt när man har värsta negativa synen på sina vänner och att de sedan lever upp till den?! Hade vart mycket bättre om de hade velat motbevisa en nångång...Som igår! Jag har en kompis som e rätt folkskygg, eller nej, hon skulle ju aldrig för allt i världen erkänna det, men så e det i alla fall! Jag skrev till henne angående julfesten för ett tag sen och sa att 5:e december e preliminärbokat...Ja, då skulle hon ju "lägga sitt schema utefter det" Mmm...Jag satt här och sa till M att "du ska få se, hon kommer lägga sitt schema så att hon jobbar HELA den helgen!" Å M bara "Men nej, tror du hon e så dum?!!" Å vad tror ni hände? Jo, jag får ett mess igår där det står att hon "tyvärr" jobbar hela den helgen...börjar 7 varje morgon...tråkigt....Alltså!? När folk lever upp till idioterna jag tycker att dom är, vad finns det då för mening att se nåt positivt alls med folk?! Ja ja, som vanligt här alltså. Å mina klasskompisar hade struntat i att träffas igår för att jag inte kunde. Det talar väl sitt tydliga språk. Jag ska köra själv idag. Skrev ett mess till henne igår och sa att jag kör själv för jag ska ner tidigare. Pallar inte att sitta själv med henne i en bil känner jag.

Det som står på schemat idag är att jobba lite med min gamla D-uppsats. Hälsa på Peter för det va längesen och sen ha lektion 14-18. Efter det har vi handledning mellan 18 och 20 ungefär, så det blir en lång dag! Men vi hörs senare!

Puss//L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0