Ny vecka, igen!!

Ska inte skriva att "tiden går ju så fort" för det gör jag alltid, hehe ;)

Nu har man i alla fall gjort den otroligt långa helgen på jobbet, men det gick ruskigt bra måste jag säga! Jag slapp iofs de längsta passen för det fanns aldrig nåra kassor lediga till oss...DÅ är det ganska okej att jobba faktiskt! ;)

Denna veckan vetti tusan vad jag hinner med? Idag är jag ju ledig. Ska sitta lite me skolan, och kanske träffa Kocken en stund. Hon ville gå och luncha, men jag vet inte om jag e sugen på det. Känner mig för stressad och pank för att gå och sätta mig på stan... Vi får väl se!

Ska ju som sagt sitta lite me skolan....Fick tilt i hjärnan på jobbet igår! Jag får ett sms "Hej, vi tänkte att du kanske ville träffas på tisdag och gå igenom det vi ska göra till handledningen på onsdag?" Mitt svar löd: "Nej jag jobbar så det vill jag inte." Ett nytt sms: "Vad e det vi ska göra? Vi fattar inte..." Hahahaha! Nä, tacka faaan för att det passar att höra av sig till mig då? Sköt er själva puckon! Ni ser? Hur uppenbart är det inte då?! Näää, dom har satt ribban till en helt ny nivå...Nivån där ingen hjälper någon!! Punkt.

Annars har det inte hänt så mycket skoj. Jag och E har suttit hemma och hängt på varann hela helgen. Fredag, lördag och söndag. Tack gode gud att jag ska till Gbg nästa helg! Hahaha! Nä usch så taskig jag är, det har väl gått bra, men jag fixar inte riktigt sånt i för lång utsträckning! På lördag blir det ju Moneybrother, och det ska bli riktigt riktigt skoj! =)

Hörs senare!

Puss//L


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

hahaha va kul när du lämnar in din skoluppgift o får värsta bästa berömmet för det tror jag att du får du fixar det nog kanon själv!!!!Ja det kan straffa sig att inte va snäll mot Linett!!!Jag ska alltid va snällS

2009-10-19 @ 12:16:42
Postat av: L

Jaa bakslug som få =) men det är ju en egenskap vi har gemensamt AK, det e nog därför vi tycker om varann, hahaha! Ingen vågar göra nåt dumt mot den andre, reeespect, haha!

2009-10-19 @ 12:54:53
Postat av: Anna-Karin

japp så det baksluga o samma roliga humor:)

2009-10-19 @ 14:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0