Ny dag, nya andetag...

Jaa mina vänner. Nu var det äntligen fredag och jag får vara ledig i två dagar. Egentligen så har jag så sjukt mycket att göra hemma. Saker som verkligen håller på att förfalla; tvättkorgen är full, fönsterna går knappt att se ut igenom, packning som fortfarande inte är uppackad, en allmänt risig lägenhet m.m m.m. Men så är det ju så med mig att jag hellre prioriterar att göra ingenting! Klockan är redan för mycket idag för att jag ska sätta igång med något. Jag måste verkligen köra igång med full kraft typ 8 på morgonen för att få nåt gjort! Nu har jag redan segat bort två timmar och då händer ingenting... hmm, ja vi får väl se.

Jag ska träffa S idag med. Å det är verkligen på tiden! Vi har inte setts på typ en och en halv månad, och det är ovanligt för att va oss. Men idag ska vi ses och det ska bli jättekul! Ska åka till M också och kolla på hennes nyinköpta hus, kan också bli kul! Alltid kul att se hur folk bor. =)

Jag bloggar säkert senare, jag har en familjekonflikt som måste lösas och ett hem som måste göras beboeligt igen =) hörs sen!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0