Lite mer uppåt nu kanske?

Jaa, nu börjar det rätta till sig här. Kocken har vart här och försökt muntra upp mig en stund genom att planera vår tilltänka tjej/jul-fest! Å det lyckades hon faktiskt ganska bra med! Känns som att det kan bli riktigt rolig och att idén är kanon! Sen vi får väl se hur det går med uppslutning och annat, det är ju så typiskt när man planerar nåt att alla avböjer....Men vi får väl hoppas på att folk vill komma! =)

Jag har färgat håret med....Det gick väl sådär får jag erkänna! Blev skitbra nyans i hårbotten, medan topparna  blev nån konstig nyans av grå/brun...sådär snyggt! Jag håller på att göra lite slingor nu så får vi se om det bli bättre.... Får nog klippa av mig en bra bit av topparna i vilket fall för det e fan vad det är slitet! Får se om jag hinner det med idag. Kanske visar upp resultatet sen!

Hörs senare!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0