Kanske ska börja skriva....

lite smått igen...E nog det längsta uppehåll jag haft på bloggen. Nästan en vecka faktiskt! Har vart skönt på många sätt, men visst har jag suttit här både en och två gånger och velat kladda ner lite... Den största anledningen till att jag inte blogga är inspirationen, men även att jag får svart på vitt hur jävla bitter jag är. Man vill ju inte va det liksom... men men...

Jag tänker inte sammanfatta veckan i detta inlägg, kanske kommer senare. Idag har jag bara jobbat och ikväll blir det slappt! Jobbar ju i morrn me så de e väl bäst att vara utvilad. Träffade på Daniel med världen sötaste barn på Gekås idag med, alltid trevligt =) Två söta små yrväder hade du allt Daniel =)

Nu ska jag utnyttja mina oerhörda kockkunskaper och laga lite mat =)

Hörs och skrivs!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0