Jag hade en tanke...

-å det var att först läsa alla kvällstidningar för att se om det fanns nåt högaktuellt och intressant att blogga om, men inte! Jag läste igenom hela långa aftonbladet och mitt val föll på artikeln om; rock-tema i Idol i morgon. Hur intressant är det dom skriver om egentligen! Idag är en sån dag där bara "last-days-news" står i reviderad version... ex. "norrmannen erkänner mordet i Kongo" Jaha, det har väl alla vetat hela tiden att det va dom som mördade honom?! Tråkigt för dom bara att dom råkade begå ett mord i Kongo....Chansen till lyxfängelse i 10 år är väl inte så stor där?! Dom ska nog snarare va glada om de slipper avrättning....

 Eller varför inte "Följ Zlatans kamp för att vinna Champions Leauge" Jahapp. Som att han skulle va den enda spelaren i världens vars dröm är att vinna Champions Leauge?! Nu har han väl förvisso bytt lag tillräckligt många gånger för att lyckas kanske?!

Eller en annan "nyhet" .... "Mats Alm var inte drogad" No shit?!! Nä, ingen har ju fattat innan att det va han som slog ihjäl sin stackars flickvän Linda Chen så det ämnet va ju verkligen rykande hett! Okej, Leif GW fattade ett tag innan resten av Sverige men ändå.... Men det intressantaste va alltså Idol! Kan nog bli ett bra program...Erik sjunger Van Halen, Eddie sjunger U2, Reza sjunger Queen och Calle sjunger Lenny Kravitz. Kan ju knappt bli annat än bra?! Förra veckans MJ tema va ju också grymt bra! JAAA: jag e en Idol-nörd.... ;)

Nu är det alltså dags för mig att göra "premiär" idag, och det känns jättebra! Okej att hon redan krånglat lite med tider osv, men tack vare en enormt engagerad chef så blir det inget problem! Dessutom bättre att jag får göra det under min arbetstid för då slipper jag ju lite tråkigt kassajobb =)Sen är det LEDIGHET! Åh jisses va skönt!

Nähä, nu börjar detta inlägget bli på gränsen till babbel så jag tror att jag lägger ner nu.... Rensade förresten ur mina väskor innan...I två väskor hittade jag 24 kronor i enkronor och 50-öringar! Haha! Inte konstigt mina väskor väger så jävligt!? Men jag orkar liksom aldrig öppna plånboken när jag får växel så jag liksom slänger bara ner dom där ;)

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0