Jag e så h-vetes, j-vla trött på detta!!!!

Ja, jag har ju inte vart så aktiv på bloggen som ni märkt...Sen om det betyder att jag vart så jävla aktiv i skolan det vetti tusan!? Jag har fått gjort en del men är fortfarande inte klar, har typ hälften kvar.... Har vart asförbannad nu ikväll. IGEN! Jag e fantamej alltid arg nuförtiden! Fattar inte!? Jag sa till E innan att jag kanske borde gå och testa mig för diverse åkommor för detta e inte normalt! Jag menar, världen kan ju inte va så jävla provokativ just nu så att jag alltid ska behöva gå runt att va förbannad heller!!? Låt mig fråga en sak; Ingår det verkligen i vuxenlivet att sluta vara ärlig? Sluta vara ärlig för att det inte är "fint nog"? De senaste stolpskotten slog mig senast idag..Okej, ett djuuupt andetag nu:

Vi är 3 tjejer i vår klass. 3 tjejer som dessutom känner varann sen innan. Jag ringer den ena innan vid 17 tiden och frågar hur det går med inlämningsuppgiften. "Jo jättebra! Jag och S har gjort den ihop idag!" JAHA!? Å varför i H-vetes förbannade skit ringde ingen mig?!! Det passar jävligt bra att ringa mig när NI inte klarar nåt. Det passar jävligt bra att förlita sig på mig när ni vill ha nåt ordnat eller saker som har med klassen att göra ska planeras, då passar det, men tydligen inte annars!? Nä, far åt skogen, jag vet att jag klarar mig själv sen innan, men då menar jag SJÄLV! För inte faan ska dom får nån hjälp mer. Vi ska egentligen mötas kl 13 i skolan i morrn för vi ska filma en grej som skall lämnas in om några veckor.... Tror ni jag tänker åka dit?! Nä det tänker jag inte! Vet dom om det ännu? Nä, det gör dom inte! Men dom ska få reda på det kvart i ett i morgon ser ni! Det är säkert inga problem för dom klarar ju allt så jävla bra själva!! Eller?! Och ja, jag älskar att bete mig som 3 år när folk ljuger för mig för den som undrar....

SEN har vi polaren som inte hört av sig på typ 5 veckor...Mmm, hon hörde av sig med ett sms idag där det stod ungefär: "Heeej gumman! Förlåt att jag inte har hört av mig, men jag har mått så himla dåligt!! Har vart riktigt nere och verkligen inte pallat med nånting!"
Hmm..."Förlåt att jag inte hört av mig" hade räckt, för eftersom vi har massa uppfinningar ifrån helvetet som kallas facebook och annat så gick jag liksom inte på den! Uppdatera inte din status på facebook var femte minut om du ska skicka ljug-sms till dina polare efteråt!! "Åååå va mysigt jag och min älskningskompis Lena hade med lille Pelle och lille Frasse i parken idag! Dom e såååå söta när dom bajsar och spyr! " eller "Tack för en jätterolig dag min lilla prinsess-tårta, det måste vi göra om snart" eller "Guuud va lille Pelle växer fort och tack alla mina underbara vänner som vill umgås med mig och lille Pelle" ELLER " Jag och Anna-Maria har haft en jättemysig dag på stan med barnen" UP YOURS!!! Jag har för helvete aldrig tyckt om barn, men du har umgåtts med mig i 10 år innan för det! Jag kan tänka mig att umgås med dig ändå, men nu; bara för att man inte vill prata om bajs, kräk, blöjmärken och potatispure' hela dagarna, nä då e man inte intressant mer?! Faan va jag e arg!! Märks det i inlägget här kan man undra?! Hmm, jag e inte klar heller! Jag skulle kunna hålla på hela natten med detta! Men det får räcka för detta inlägget i alla fall. Kanske skriver ett inlägg till sen, det är rätt skönt att agera ut liksom...

Inte puss//L


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

En liten valp snart kanske kan få dig på bra humör igen:)

2009-10-13 @ 07:16:33
Postat av: L

Ja eller hur AK?! Du fattar ju verkligen vad detta handlar om? ;) Jag försökte samma utpressning med E, det funkade inte....

2009-10-13 @ 09:21:51
Postat av: Anna-Karin

va fan!!Jaha nu vet jag han tycker om när du e sur o tvär.....så e det!!!

2009-10-13 @ 09:49:58
Postat av: L

Ja, det måste vara så! Det e nog därför vi vart ihop så länge!? Haha!

2009-10-13 @ 11:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0