Jag är en självömkare....

Jo faktiskt! Ibland tycker jag så synd om mig själv så det är inte sant!! Jag sitter och funderar och målar upp en bild av mig själv som ensam, övergiven, hatad och misslyckad....SEN när jag gjort detta då blir jag bitter! Bitter och besviken på alla i min omgivning. Å sen är ekorrhjulet igång! Faan va störd man är alltså! Blir så trött på mig själv, för oftast så varar inte mina "svackor" mer än typ en kväll eller en dag, men ändå! Varför e man sån!?

Gårdagen på jobbet va kaos!!! Helt sinnes! Förstår inte hur så många människor kunde hitta till Ullared på en och samma gång? Jag gick ändå innan det va klart och jag kom iväg 18.15. Vi stänger fem!! Men men, vi vet ju alla att det är så ibland, så det är väl bara att stå ut. Idag är det söndag och förhoppningsvis lite lugnare på bygget! Det brukar vara det i alla fall....

Igårkväll hände inte så mycket. Jag va hemma hos mamma och pappa och käkade med E, brorsan och hans tjej. Det va väl sådär kul. Satt som sagt och va sur, bitter, anklagande och jaa....tyckte synd om mig själv helt enkelt! Funderade på om man skulle dra nånstans. Flytta nånstans alltså...men jag övergav den tanken ganska snabbt, för jag insåg att jag inte hade klarat mig på annan ort i längre än 2 dagar...MAX! Så jag stannar väl kvar här antar jag....

Hmm, nä nu ska jag åka och jobba lite till, innan det är dags för ledig måndag i morrn! Har hur mycket plugg som helst att göra så den blir säkert jätteledig!?

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0