Inlägg nummer 527 blir en lista!

Snodd från Daniel som bloggar på:  http://dannemannen.dyndns.org/

KÄRLEK:

Är du kär just nu?
Inte speciellt....
Har du någon kille just nu? Ja det vill jag påstå
Har du dumpat någon? Ja
Har någon dumpat dig? Ja det har nog hänt...
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? Nej!
Vem kramade du senast? Hmmm... E måste det va
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? Ja om han vill dö...

SKOLA:

Va du duktig i skolan? Ja
Har du bra betyg? Medelmåtta genom hela grundskolan
Har du fått göra om ett prov någon gång? Ni tror säkert att jag ljuger men never ever!
Har du fått ett bra resultat på ett prov? Japp!
Skötte du dig i skolan? Pratar vi fortfarande grundskolan så nej inte speciellt bra...
Har du tuggat tuggummi under skoltid? Ehh ja...?
Haft mobilen på lektionstid? Ja
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? Ja...

FAMILJ

Hur många är ni i din familj? 4
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - Nej
Trivs hemma? Ja det gör jag väl....
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? Ja hem till T!
Har skrikit på och slagit din mamma? – Skrik har hon stått ut med men jag har aldrig slagit min mamma!
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? – Nää, det brukar va jag som skäller och andra som lyssnar ;)
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? Jo det har hänt....
Du älskar din familj oavsett vad som händer? -Svårt att säga innan, men jo det tror jag allt!

VÄNNER:

Du har vänner? – Ja, få väldigt goda vänner!
Du brukar vara med? – Orka skriva alla här....
Vem/vilka var du med sist? – Kocken
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? – japp det gör jag!
Är det okej att ha kill-kompisar? - För mig? Nä då tar det hus i helvete!
Har du pussat någon av dina kompisar? – Jaaa! =)
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? – Nä så störd hoppas jag aldrig att jag blir, haha!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? – Ja det har jag....

FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? – Ja faktiskt!
Putar med läpparna på kort? – Haha! Det händer nog, tyvärr...
Tar kort på dina bröst? – Ehh NEJ!?
Använder foundation på läpparna? – Nej för fan!
Super dig packad varje helg? – Nä skulle inte tro det!
Du plattar håret ? Ja det gör jag!
Ditt hår e knallblont? - nope!

ALKOHOL:

Har druckit alkohol? - Ja
När drack du alkohol senast? – Förra helgen tror jag!
Vad var det för sorts alkohol? - Öl
Brukar du dricka alkohol? – Jo, men det händer juh!
Har du druckit öl? – ja
Tycker du om öl? - jaaa!

KRIMINELLT:

Ange tre saker du snott? – Hmm...snodde godis när jag va liten. Jag har snott ett askfat på krogen också....gud va rädd jag va när jag gick ut, haha!
Är det okej att vara kriminell? - Nä det tycker jag väl inte
Vill du bli kriminell? – Nej jag hade inte tänkt mig det nä...
Vad är inte okej med att vara kriminell? – Typ allt?!
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? – Nej, men en cykel ;)
Har du suttit i fängelset? – Nä, inte ens i fyllecell! Haha, jag skulle ju skita ner mig av rädsla!
Vill du hamna i fängelset? - Nej helst inte!

DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? – Ja, onödigt ofta!
När grät du senast? – Typ i förrgår, men jag lipar nästan alltid...
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? – Inte på många herrans år, tacka faan för det!
Du har slagit ner någon? – Usch...nä jag va mest den muckande typen, sen drog jag när det började gå hett till!
Du har skadat någon med flit? – ja, jag e som sagt rätt bakslug, hehe =)
Har du någon gång viljat döda någon? – Vill är ju en sak, men när man inser vilken fegskit man e så inser man att det aldrig i helvete skulle hända, haha!

ÖVRIGT:

Motto? - Finns mycket fint, men ett roligt som är mitt favvo och som faktiskt har en rätt bra poäng som jag lever efter en hel del är: "Man får inte slå en kille som är mindre än sig själv, men man får kasta upp honom i luften så att han trillar ner och slår sig själv..." Jag gillar det! Är man smart så ser man helt enketl till att folk gräver sin egen grop!
Film? – Verklighetsbaserat drama!
Musikgenre?- Rock/pop
Lyssnade senast på? –Moneybrother
Var det här kul? – Sådär...va roligare att läsa nån annans än att skriva själv =)

Hej och hopp för denna gången!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0