Inlägg nummer 2 för ikväll...

Hade man haft en såndär stor blogg som många läser hade man ju kunnat få online-terapi med en gång när man e sådär upprörd som jag är nu...Faaan med! Till råga på allt! Detta är ingenting som jag skriver sådär jätteöppet om, men on top of all this får jag den "glada" nyheten om att ett frieri ägde rum på Giants Stadium igår kväll, PÅ en Springsteen-konsert! Grattis som faan alltså...Idioter!

Nä, jag e inte alls bitter, det bara låter så!

Som sagt, hade kunnat hålla på och älta hela jävla natten lång! Helt sjukt vad man kan känna att livet är orättvist ibland! Just nu, utom för ett par unika undantag, önskar jag mig: En ny stad, ett nytt jobb, ny sambo, nya vänner och en ny familj! Går det att lösa eller? Jag är så trött och bitter och framför allt sanslöst förbannad på så mycket just nu! Jag vet inte om jag líder av understimulans eller vad det handlar om men jobbigt är det! Har ni nån gång blivit så arga att det liksom bubblar i hela kroppen på er? Det "blixtrar" i hjärnan som jag brukar säga...hehe...SÅ har jag känt idag! Å många andra dagar dessförinnan med för den delen...Skitjobbigt! Å dessutom är det inte så jäkla nyttigt för kroppen att gå på högvarv hela tiden heller...

Jag e till och med förbannad på Facebook!! VA?! Har ni hört!!? Jag kan se AK sitta framför datorn och läsa detta, garvandes och skakandes på huvudet! Haha! Men ärligt, hur pallar nån med att va så jäkla arg hela tiden? Inte jag i alla fall!? Men jag kan inte hjälpa det! Jävla påfund nån dum (och rik) efterbliven kom på! Facebook alltså...En jag-har-flest-kompisar-tävling utan dess lika, där man addar och skriver till folk man aldrig skulle hälsat på på stan! Facebook e världens största bekräftelse-centrum! Så måste det va! "Jag e så besviken på allt och alla just nu", "jag har sökt ett jobb men ni får inte veta vaaaad" "Jag e sååå kär, men jag tänker inte säga i vem"! känns det igen eller? Osså alla dessa idioter som faller för bekräftelse-behovs-psykona och förstärker deras psykotiska beteende med: "VAAAA? Du måååååste berätta! Blir SÅ nyfiken" Sådär! Där har ni gjort psykot ännu mer psyko och förstärkt den redan skeva självbilden, och inte minst den skeva självkänslan! Åhhh! Jah ska gå och dra nåt gammalt över mig nu...hoppas verkligen att jag vaknar på bättre humör i morrn! Gonatt för fan!

//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0