Hrmmm...Inte för att skryta eller så men..

-låt mig citera några olika rubriker ur Aftonbladet den 10 oktober 2009. Dagen efter att Sverige fick stryk i VM-kvalet mot Danmark:

"AVGÅR EFTER KVALFIASKOT - Bara ett mirakel kan rädda Lagerbäck som förbundskapten"

"HÄR DÖMS VI BORT - Sverige fick 2 mål bortdömda mot Danmark"

Å Expressen:

"Lagerbäck slutar efter kvalfiaskot - Diskutera! Hur besviken är du? Vad kunde Lagerbäck gjort?"

Å DN:

"Domarn blåser bort målen - Zlatan deppig, och besviken på domarn"

Jaaa...vad ska man säga?! Glöm inte vart ni såg det först?! Å jaa, jag förväntar mig beröm nu!! ;) Hahahaha! I lööööve it! Faktiskt! Lite information till alla journalister och fotbollsnördar; vi blev inte bortdömda, det kallas för offside. Det är inte Lagerbäck som spelar fotboll det är spelarna. Visst en bra ledare kan vara viktigt, men en ledare kan inte inte leda en hög inkompetenta spelare hur bra han än är. Men visst är det Lagerbäck som får skit för detta nu, det är ju så det funkar! Han kommer få gå ögonaböj efter Sverige-Albanien matchen. Kan ju hoppas att Sverige "ger" matchen till Albanien, dom har ju i alla fall en chans att komma med fortfarande. Hade ju vart kul att ha med dom i VM, men inte Sverige, haha! Världens konstigaste VM liksom...

Nu mina vänner ska jag åka till jobbet! Ska bli såååå kul! Där va tydligen hysteriskt mycket folk igår, så vi lär väl få att göra i dag också. Jag va ju ute en liten sväng igår, men det blev nästan inte nån dricka så det ska nog funka att jobba idag. Ha en bra söndag!

Puss//L


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

ja du e sååååå duktig så!!!E du ledig nåt nu i början av veckan??Kaffe då kanske??

2009-10-11 @ 15:24:56
Postat av: L

Du AK, jag e ledig ALLA förmiddagar måndag till torsdag! Helt lovely!! Så hör av dig ang. kaffedate, det e jag med på! ;)

2009-10-11 @ 20:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0