Horoskop och lyckokaka...

Jag har en tradition, kanske löjlig, men jag tycker det är kul! Det är att läsa mitt horoskop och öppna min lyckokaka på Facebook =) Idag sa lyckokakan nåt ganska klokt faktiskt:

"Our first an last love...is self-love"


Så sant som det är sagt!

Mitt horoskop sade sammanfattningsvis enligt följande:

Jag ska ha urkasst med pengar... Lite otur, så jag bör inte spela nåt spel. Jag ska få massor av problem på jobbet och bråka med min chef...MEN jag känner mig full av tillförsikt inför kärleken!

bild:twice.se

Hahaha! Hur kul lät detta då? Kärleken e på topp medan resten av livet rasar samman! Lovely! Nä, jag tror inte alls på sånt här, men jag tycker ändå på nåt sätt att det är kul att läsa! Å hur ofta talar det inte totalt EMOT allt som verkligen häänder i livet!?

Nu åker jag och jobbar gott folk! Ha en underbar dag! Puss//L





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0