Hej gullungar!

Jag är extremt ledig idag....-och det är extremt jobbigt! JOO faktiskt! Jag har sett fram emot denna torsdagen hela veckan för att jag är just ledig, men jag har verkligen ingenting på schemat! Jag tror jag ska åka ut i skogen eller nåt annat trevligt, för detta går ju inte...Blir så sjukt rastlös, och det slutar bara med att jag sitter kvar här i pyjamas när E kommer hem klockan 17... Jag blir ruskigt lat när jag inte har några rutiner, då gör jag ingenting istället!

Jahapp! Sen sist har inte hänt så mycket! Jag va ju i skolan igår, och det va väl sådär trevligt! Jag va så sjukt trött så jag höll på att somna en liten stund där. Sen när jag kom hem lagade jag käk och sen somnade jag typ halv 10. Jag är värdelös i mellan åt! Men det är så kallt ute och mörkt och då måste jag ju begrava mig under en filt i soffan. Å vem kan va vaken då liksom?! Inte jag i alla fall... ;) Sov nästan tolv timmar i natt, så jag borde va utvilad nu!

Hmm, ingen idé att jag fortsätter detta inlägg för det blir bara meningslöst babbel känner jag... Nu då när jag börjat lägga ut bilder, vad lägger man ut bilder på då? Man kan ju inte bara hålla på att lägga ut kort på sig själv varje dag?! Äh! Jag får lägga ut på mina kompisar istället! AK! Det kanske blir din tur sen....;) Vi får se! Jag måste komma på nåt kul!
'
Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0