Heeej

-sorry för extremt dålig uppdatering! Jag orkade helt enkelt inte när jag kom hem igår! Va ju i skolan till kvart över sex, och sen spenderade jag en timma på biblioteket, så jag vart inte hemma innan åtta nästan. Då blev det inte mycket aktivitet kan jag lova! Soffan + tv + bok blev det innan mina gröna slogs ihop =)

Idag är jag ju som ni vet ledig! Jag har lite småplaner...lite för många egentligen. Det blir så när man säger till alla; "jag e ledig på torsdag, vi kan höras då"... men men, vi får väl se vad jag hittar på! Idag tänkte jag göra en "tumme upp/tumme ner" -lista! Håll tillgodo =):


Tummen upp för:

*
Att det snart är jul!! Hur mysigt e inte det? Bara två månader kvar nu =)
*Att vi får ihop vår planerade tjej-julfest!
*Att Sverige är 100 % ute ur fotbolls-VM
*Mina underbara vänner!
*Att det snart är löning!


Tummen ner för:

*
Att det börjar bli vinter...KALLT!
*att Ralph Lauren sparkade den redan utmärglade modellen som synts på alla löpsedlar de senaste dagarna för att "hon var för tjock" (jaa okej, men då förstår jag ju varför dom va tvungna att retushera hennes midja till att bli mindre än hennes huvud!)
*Mina inte så underbara vänner...
*Att min familj åker till Rom i morgon och att jag inte ska med.... =(
*Att jag jobbar hela helgen!

Så det va min lilla lista! Nu blev jag upprörd över nåt jag läste på Facebook så nu måste jag skriva om det istället!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0