Hahahahaha jag tror jag döör!

Alltså, skadeglädje är ju ingenting man skryter med, men å andra sidan är det sällan det händer att jag sitter och garvar för mig själv i typ en kvart så detta kan jag stå för!

Ni vet mina små kryptiska meddelanden den sista tiden gällande ett frieri i NY förra veckan? Man kan ju tycka vad man vill om att ett par som vart ihop i 6 veckor, och träffats i snitt 4 gånger ska gå och gifta sig? Det är ju en historia för sig, men dom e ju lyckliga i alla fall och det är ju toppen! Har i alla fall följt det "lyckliga paret" via facebook ett tag, och NU har hans exfru lagt sig i allt! Hon trakasserar den nya bruden med meddelanden på hennes logg på facebook i stil med: Jaha! Det va väl kul att **** hade råd med detta nu när han har skadestånd att betala på flera tusentals kronor! Jaha! Grattis då! Hoppas ni blir lyckliga! Du måste va en kvinna med stort hjärta för att kunna hantera honom och hans livssituation! Hahahaha! Jag dööör av skratt! Värsta facebook-kriget! Å nu snackar vi inte om ungdomar här people! Dom e typ i 50-års åldern! *ASG* Hihihi! Vad roligt man kan ha på andras bekostnad!


//L... som fortsätter garva....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0