Gubb-jä***!

Åhh e så sur så jag missar ju till och med Desperate Houswifes! Men E satte sig i soffan så då tänker inte jag sitta där! Vi har haft vårt månatliga bråk om pengar...Man vet att det alltid måste komma, och det gör sig inte besvär med att hålla sig undan nån jävla gång!
Han blir alltid så jävla pissigt tjurig veckan innan löning och jag klarar inte av gnäll! Vi kan ju inte prata om nånting och speciellt ekonomi, så när han börjar lägga sarkastiska kommentarer och gnäller om att det är så jävla synd om honom så blir jag GALEN! Jag blev helt jävla galen när han häver ur sig; "Men va faaan ska jag behöva bry mig om att du tjänar så jävla dåligt med pengar?! Det är väl för helvete ditt problem?!" Då väste jag fram; "Men då kanske du borde bo SJÄLV?!" Osså va det kört igen!! Så nu tänker jag sitta här och sura resten av kvällen...Piss med!

Återkommer med ett normalt inlägg när jag lugnat ner mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0