Gaalet rastlös!!

Nä nu jäklar måste det hända nåt!!! Jag funderar på att ta bilen och köra ut i skogen och gå runt där som ett annat fån! Ingen, och absolut ingen av mina vänner är lediga idag och det gör mitt rastlösa jag ÄNNU rastlösare! Tyvärr brände jag WAY to much pengar på min stockholmshelg också, så jag kan inte ens åka iväg och köpa nåt onödigt! Det brukar va den bästa medicinen i vanliga fall när man inte har nåt kul att göra, men som det är just nu så kan jag glömma det med stort G!

Hmm...nä, jag har verkligen inget vettigt att skriva. Till och med min hjärna ligger på latsida just nu....Ja, jag tror minsann att jag ska köra ut en sväng och ta en promenad i nån skog...Kolla efter svampar, pilla mig i huvudet, filosofera på en stubbe, leta efter vildsvin och annat fullständigt normalt som de flesta människor brukar ägna sig åt på torsdagar...Eller!?

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0