En lång natts sömn...

Ja det fick jag verkligen i natt! Gick och lade oss vid 12, sen sov jag faktiskt enda till halv elva idag! Det är ju så skönt när man kan gå och lägga sig på kvällen utan att ställa en endaste klocka. Hittade tillbaks till min gamla favoritsida taaz.com igår kväll. Det är en sida där du laddar upp en bild på dig själv. Sen kan du lägga make-up och testa alla världens olika frisyrer på dig själv, och det blir faktiskt ganska bra! Inte 100 % verklighetstroget kanske, men en av de bättre siterna! Haha, jag skrattade så jag dog! Jag kan säga att Diana Ross eller Oprah Winfreys hår inte riktigt gör sig på mig! Hahaha! Jag kanske slänger upp ett par makeovers här senare?!

Idag ska jag bara ta dagen som den kommer. Det blir Kocken och K ikväll, vi har inga direkta planer för vad som skall göras, men umgås ska vi i alla fall. Får väl se om det blir fotboll kanske? Jag är föga intresserad egentligen, men när det är en helt avgörande match som ikväll så kan man ju kolla. Tror inte att vi har nån chans emot vårt röd/vita grannland egentligen, å sen är jag ju lite speciell med tanke på att jag tycker det är rätt kul när Sverige misslyckas?! Fråga mig inte varför, men jag tycker på nåt sätt att "vi kan ha det" emellanåt. Vi vill gärna tycka att vi i vårt avlånga land är lite bättre, lite smartare, lite starkare och liiiite överlägset bäst i de flesta situationer. Därför är det lite kul när vi misslyckas och när man i dagstidningarna dagens efter ska försöka skylla ifrån oss på nåt ovesäntligt. Om vi förlorar ikväll kommer tidningsrubrikerna i morrn vara nåt i stil med: "Domarskandal!!" eller "Zlatans supermiss" eller "Varför Lars?!" Hahaha, alltid lika kul.... När vi ändå pratar om Zlatan så måste jag lägga in en av mina absoluta favoriter här på bloggen! Ibland hundratals Zlatan-imitatörer gör ju Robin Paulsson Zlatan bättre än nån annan! Den underbara "Zlatan shoppar" kommer här:





Hahaha! Alltid lika jävla kul!

Puss//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0