En hunk....två hunks, hunkar, hunkers.....?

Jag pratar givetvis om Moneybrother! Eller om Anders Wendin som han så tråkigt heter egentligen. Tanken är att vi ska gå på hans konsert i Göteborg om två veckor. ÄNTLIGEN säger jag bara! Har väntat så länge på att han ska turnera! "Vi" är alltså jag, brorsan, Kocken och hennes man K och en klasskompis till mig som också har en hemlig förälskelse i Moneybrother. Självklart så är det inte i honom vi är kära utan i hans musik! Jo okej, lite i honom också, men mest i musiken! Måste se till att boka biljetterna snart innan dom tar helt slut!



Ja tack! Jag sitter gärna en kväll bänkad på Trädgårn och tittar, hrmm jag menar lyssnar på dig!

Å påtal om hunkar, hunks, hunkers vad heter det i plural?! Hunkar va? Så är det ju en annan kille som får mitt hjärta att slå lite fortare varje gång jag ser honom! Det är ingen jag går runt och tänker på direkt ofta, men varje gång han kommer på tv och börjar prata så önskar jag att han satt i min soffa istället! Vem kan detta vara tänker ni nu?! Han heter...........



Magnus Betnér!! Ja det var dagens "jag-är-sugen-och-jag-önskar-mig-en-snygg-man-inlägg" Hahaha! Nä så va det faktiskt inte! Det skrev jag bara för att jag ville va rolig... Men jag är tjej, jag måste få drömma mig bort ibland! Fråga bara Kocken! Vi står på en nattklubb i Sthlm och hon börjar dansa värsta lambadan där med nån tatuerad, liten dvärg ifrån mellanöstern! Jaha, tänkte jag och lät henne hållas en stund. Till slut frågade jag va fan hon höll på med: "Ehhh, jag tänker att det är Vin Diesel" säger hon då! Hahaha! Hade hon sagt att jag tänker att det är Mahatma Gandhi så kanske jag hade gått på den, men Vin Diesel?! Hahaha! men som sagt, ibland får man drömma sig bort =)

Tack för mig!

Puss//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0